onsdag 20 augusti 2008

Dagen...


Blev fylld med jobb/ ärenden...


Jag slutade vid 11.00 och åkte hem, åt lunch sen på stan för att träffa Sandra & ta en kaffe, Det var en trevlig pratstund sen gick vi båda till apoteket för att köpa nikotin tuggummi, jag köpte 2 mg med fruktsmak. Fick även tips på hur jag skulle tugga, för jag har tydligen inte gjort rätt, man ska tugga 10-15 ggr först sen låta tuggummit vila i munnen, sen tugga igen när det tappat smak. Sist jag köpte så tugga jag så länge att jag blev illamående & bokstavligen grön i ansiktet. Expediten skratta lite och önska mig lycka till. Jag har det vilandes i min mun nu, det går ganska bra...

Lite oroligt över magen bara... den mår inte så bra.

Blev Jysk, Coop,Ådells,Röda Korset, Kontorsvaruhuset & Lindex som besöktes i dag.. Handlade dock inte så mig åt mig själv.


Nu blev jag helt plötsligt illamående av tuggummit... Fan också...
Bio i kväll kanske... Lungt blir det då... ska bara mysa

Inga kommentarer: