lördag 2 augusti 2008

I Stan...

Gokväll


Nu har vi kommit tillbaka till stan, hade en trevlig kväll i går med, hockey, fiske, & lite vin. Att gå på ispremiär med 4200 andra var ganska häftigt... Vilken stämming det var:-) Längtar faktiskt till den 18 september, premiär hemma mot Rögle. Min sambo har ju tagit över som ny ordförande i supporter klubben, vilket innebär mycket mycket hockey, men det känns faktiskt bara roligt:-) Vi får väl se hur jag känner till våren;-)


Är jättesugen på pyssel just nu & är full med ideér, så det blir nog pyssel för resten av helgen. I morgon blir storhandla & träna, sen bara pyssel... jag har köpt en säck cement i dag så... ni får snart se vad jag ska skapa...

Snart är min semester över, på fredag börjar jag om. Ska hinna lite innan dess som jag inte hunnit än... men har ju 5 dagar på mig...

Nä nu ska jag måla lite...

Inga kommentarer: