tisdag 12 augusti 2008

Trött & Glad


Godmorgon

Helt slut, tror jag starta min jobbhelg lite väl hårt, efter en 5 veckors semester. Igår var jag hos tandläkaren, det var inge kul & dyrt:-( dyrare blir det då jag hade ett hål. Men en god nyhet var att regeringen har gett alla under 29 år 300 kr rabatt som man får använda då man vill, jag valde att använda det då jag nu måste laga:-(

Sen så baka jag i går och var med min tjej, blev bullar och kakor, sen så fick jag in 22 beställningar via min barafinasmycken endast i går, jättekul:-) Så det blir en hel del jobb, men jag har ju tagit en paus med ordrar så dom läggs på hög. Jag måste inventera & beställa matrial i veckan. & så kör jag igång den 20/8.

I dag är det möte sen så ska jag träna en sväng och ikväll bara ta det lungt. Måste i väg och köpa nikotinplåster också jag ska ju snart vara rök fri...

Jo bilden ni ser har jag tagit... cool va?

Inga kommentarer: