torsdag 27 mars 2008

Sjuk?Någonting på G...

Godmorgon
Just hemmkommen från jobbet. Mår inte riktigt 100%. Prata med Vårdcentralen i dag, och dom är lite orolig över min mage att den är så dåligt. Men det blir nog bättre, ska höra av mig om det inte vänder...

Jag tror att min smärttröskel har höjts några snäpp sen jag fick magproblem...
Men det blir nog bra.

I går var jag på stan med syster ett sväng. När jag kom hem vid 12, å la jag mig & sov vakna 14.30 får och jobba , aptrött. Känns inte riktigt bra, sen går det en miljard sjukdomar, och jag mitt i dom tyvärr så inte så konstigt.
Bara jag slipper magsjukan så..
Jag ska ta det lungt i dag men måste på stan, köpa lite magpiller ( känns som jag jämt säger det) Men jag glömmer alltid så det är nog därför. & en deo. Sen ska jag hem & vila & läsa en bok.

Ska se om jag finner mig ett par jeans, det är kris på den fronten, spana in några på vero moda... men jag borde låta bli, ska ju till fjällen kanske så där går det typ 3000-4000:- då vi ska hyra skoter... men det är det värt... Jag saknar verkligen skoter, jag har ju växt upp med skoter & inser mer & mer hur mycket jag saknar en. Men när vi i framtiden köper hus så ska jag ha en SKOTER, kanske... beror på hur mkt snö vi har om några år:-( Jag hoppas
Synd att det är snö storm ute...
Ha en bra dag ALLA!

Inga kommentarer: