måndag 17 mars 2008

Bloggare som tjänar miljoner

Läste en artikel i aftonbladet i går om tjejer som tjänar miljoner på deras bloggar. Det trodde jag inte, varför bloggar jag ? Inte för att tjäna pengar utanför för mina vänner. Det blir som en dagbok till er... Annat var det inte tänkt.

Jag har läst några av deras bloggar & jag tyckte inte att den var så jättekul att läsa, men smaken är som baken...


I går var vi förbi Stina & David och titta på deras nya hus, fint var det. Jag är fruktansvärt hus sugen. Mera än barn... Men om nått år kanske?Hus alltså sen barn...

Ett sådant hus skulle jag vilja ha...

Ett funkis ... skulle kunna tänka mig huset vid lejonströms bron... Ni vet det ALLA vill ha...

Godmorgon

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man spenderar flera timmar per dag och bloggar är det väl inte mer en rätt att man även tjänar pengar på det. Vilken möjlighet för dem. Varför skulle man inte vilja tjäna 10 000 kr/månad på sin blogg? Det är ju lätt värt -man väljer ju annonsörerna själv så man slipper ju stå för något man inte vill stå för.

Inreda Mera Hemma sa...

Nu förstår jag inte sista meningen, Man väljer annonsörer själv så slipper man ju stå för något man inte vill stå för? Du måste ju stå för det du skriver & det klart att det är bra att dom får betalt. Men jag vet inte ändå om jag tycker det är ett bra sätt att tjäna pengar på? Kanske... Det kanske blir framtidens "professionella pokerspelare"??