lördag 22 mars 2008

Nyklippt

Godmorgon
Syster knacka på dörren 08.00 i morse, en halvdöd Frida öppna & släppte in:-) Jag sover inge bra nu för tiden mycket mardrömmar. Inga jättehemska men sådana drömmar som stressar upp mig & gör mig ledsen( idrömmen) Löjliga drömmar, i natt drömde jag att, jag var tvungen att jobba & syster skulle komma på jobbet & klippa, min kollegor blev skit sura & det blev kaos på jobbet. Jag blev super stressad. Så sprang jag runt på jobbet en hel natt & ska om 1 timme fara och jobba, det är faktiskt inte rättvist.


Jag fick påskägg också av min syster & mamma:-) Tack mamma! Jag hade ju inte köpt något påskägg men syster fick ett halsband, och mamma ett par örhängen ( som jag glömde skicka) Klant!


Nu är jag nyklippt & det blev bra, fick också en last med kläder & en väska, som syster kom med...

:-) Alltid bra att bytlåna kläder...
& väskor... Vi har både en hel drös med massa väskor. ( Ovan en friis väska ägd av syster) Nu sitter den på min axel...
Jag hoppas min mage håller i hop till ikväll... så jag kan dricka vin, det händer inte så ofta nu för tiden att jag dricker vin då magen JÄMT är dålig...
Men ska äta lite & ofta & ta piller(naturläkemedel)... Kanske jag kan ta ett glas...
Godmorgon

Inga kommentarer: