torsdag 20 mars 2008

Om 1 timme...


ska jag dit & borra. Jag vill erkänna att jag ångrar att jag inte varit duktigare med:

*Ätit mindre godis

*Använt munskölj tidigare i mitt liv

*Flitigare med tandtråden


Dom 2 första sköter jag bra, men den sista med tandtråden hade jag kunnat varit flitigare med. Min tandläkarskräck beror på dåliga tandläkare, inte på mina föräldrar. Jag har blivit dåligt bemött, och när jag har lagat hål och borrat har det hänt att dom har missat hål, bedövat hela mitt ansikte. ( kunde inte prata på 8 h, knappt andas!!!!;-)

Lotta Rangård som jag har nu är nog den 1:a tandläkaren som visar förståelse för att jag har svårt att gå till tandläkaren & är super. 5 + till henne!


Sen bär det av till jobbet. Spy less på att jobba kväll, jag jobbar jämt kväll nu. Längtar till nya jobbet då jag får bestämma själv och räknas lite mer...

Inga kommentarer: