torsdag 13 mars 2008


Godmorgon


Vakna 07.30, klarvaken,ont i huvudet & hosta. Är måttligt less på hostan, den retar & sticker i halsen. Jag tror att sluttampen har börjat nu & att hostan blir mindre & mindre.


Jag skulle vilja be alla mina läsare som enligt min räknare är 50 per dag att gå in och rösta här
Vilken ort vill du lägga till här!?
I år fyller Aktuellts klassiska solfilm 45 år. Samtidigt passar vi på att lägga till en fjärde ort på filmen och det är upp till dig att bestämma vilken! Omröstningen pågår till den 21 mars!

Vilken ort vill du se på solfilmen?

Ställningen just nu:

Härnösand 23%
Kramfors 1%
Lycksele 1%
Robertsfors 0%
Skellefteå 16%
Sollefteå 1%
Sundsvall 4%
Umeå 15%
Vilhelmina 1%
Östersund 37%
Totalt antal röster: 53025
Som ni ser som ligger Skellefteå långt ner & behöver nu hjälp av er att komma sig på 1.a plats. Sen undrar jag också varför Robertsfors är med?

Det kändes helt onödigt. Ja vi måste då vinna över Umeå. Så kom igen RÖSTA

I dag så får jag främmande & ska inte göra så mycket utan mest kurera mig & baka lite bröd.

Ikväll blir att fara till pappa & Ulla och se AIK Kicka HV71 ass... Jag tror 3-2

Inga kommentarer: