lördag 29 mars 2008

27 dresses


Gokväll!

27 dresses är nu sedd, den var helt okej, lite amrekanskad men helt okej. Jag kan ändå inte låta bli att skratta åt mig själv nu när jag nu 30 minuter efter filmen, tänker tillbaka. Filmen handlar om bröllop, ni vet det stora bröllopet på amrekanskt vis. Det typiska.
Och jag vill nästan ha ett sådant bröllop...

Jag drömmer om:
En stor fest, god tårta, massa nära ochkära. Jag drömmer om att alla mina närmaste vänner ska vara brudtärnor. Oj vad jag drömmer, vill slå på stort. Detta är en dröm och kommer nog inte att hända. För jag har inte obegränsat med pengar och inte råd att ha ett sådant stort bröllop, men jag drömmer... När ni drömmer i natt glöm inte ställa fram klockan 1 h till sommartid. Gokväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju ett sånt bröllop jag var på i californien i somras! Carros. Helt underbart! =) Men som sagt, inte det minsta billigt! Huvudsaken är väl att man har familj och vänner nära!!! Kram