tisdag 18 mars 2008

Förlust

Trist match ikväll, AIK fick storstyk. Men slutspelet var ju en bonus. Så det känns inte så farligt. Jag eller vi köpte godis innan match, jag åt ett par, kunde inte hålla mig:-( Men det gick ganska bra. Magen är redan i risigt skick, men det börjar bli bättre.

Jag var hos en dietist för ca 1,5 månad sen och fick kostråd, som jag ska följa men det har gott lite dåligt.

Jag tror felet man gör när man har dålig mage är att man äter för nyttigt, och med det menar jag för mycket fibrer. Jag tror ingen mage mår bra av för mycket fibrer.
Jag tänkte jag skulle blogga lite om mage & kostråd i morrn, jag lova ju Nina att ge lite råd.

Nu måste jag få lite sömn. 91 besökare i dag, undrar om räknaren fått fnatt??

Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej sötnosen! Det kommer lägligt. Min mage har fått fnatt igen =( Men det beror nog på stressen jag aldrig kommer undan. Hoppas vi hinner ses när jag kommer hem. Kram kram