onsdag 5 mars 2008

Lådhurtsar



Godmorgon




Jag drömmer väldigt mycket nu förtiden, det är både positivt & negativt. Det negativa är att jag lever mig in i drömmen så jag vaknar alltid med ett ryck. Det positiva är om jag drömmer nog roligt, typ att jag ligger på en strand i Thailand... Om nu drömmen blir otroligt verklighets baserad så känns det nästan som det är på riktigt. Ja nog om det, i dag är jag ledig, eller ja från mitt jobb, mitt företag är jag aldrig ledig i från, så jag ska leverera + jobba med beställningar i dag, sen vi 12.00 så ska jag åka på lassarettsvägen & köpa 2 lådhurtsar. Jag har ingen ordning på pärmar & andra papper, så nu ska det blir ordning i ateljén:-)
200:- för 2 stycken, det var bra pris dom var i nyskick också. Nä nu sk ajag tvätta håret sen jobba
Godmorgon

Inga kommentarer: