tisdag 11 mars 2008

Ny mobil




Gokväll




Fick mina ny mobil i dag , eller fick och fick... Fin är den då, nu laddas den , för att i morgon tas i bruk:-) I dag har varit en bra dag förutom min hosta, som är jobbig, jag har rethosta som när som helt kan resultera i en host attack, attacken äger rum rätt ofta om jag inte har en halstablett i munnen. Efter attacken, så är jag tårögd & har en stor snorklump i munnen som kommit upp. Nice va!?!?!
Så därför känns det lite tungt att fara på hockey ikväll, just av den anledningen men jag har laddat med starka halstabetter. Så vi hoppas det går vägen.
I dag har jag jobbat, sen klockan 12.00 samlades vi alla 17 stycken på tatung för att äta lunch , sen gick vi en shoppingtur på stan:-)
När jag for hem insåg att min varma vinterjacka är för varm nu och jgag måste gå ner på en vår variant i alla fall ikväll på hockeyn om jag inte ska ha varmil.... var 10 sek..
Vinst ikväll! 3-2

Inga kommentarer: