lördag 29 mars 2008

Irriterad & Missnöjd

Öppnade ljusstaken från Design House Nordic Light och ser att den INTE är i bra skick, den ser ut att vara hemma målad, luftbubblor i färgen, dåligt målad. Ja FUL helt enkelt. I 4 månader har jag väntat på denna ljusstake & det är inte rimligt tycker jag.
Nu har dom inte ens kollat att den var OK, är det så man får kunder??
Tror inte att affären kommer att besökas mer än nödvändigt, på måndag ska jag dit & klaga igen.
Fan!

Jobbat idag , och ikväll blir det bio med Lina & Sandra , vi ska se 27 dresses, romantisk komedi:-)
Sen får vi ser vad det blir tror jag ska sova:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl inte affärens fel utan snarare leverantören?!

Anonym sa...

Nja jag trycker på att dom kunde ha kollat att ljusstaken var OK & bett om ursäkt... Klart att leverantören också är att klaga på. Men dom kunde ha kollat att den var OKEJ. Och anonyma kommentarer gillas inte, NAMN TACK