tisdag 4 mars 2008

Lite bättre




Humöret har blivit lite bättre faktiskt, jag tror träningen gjorde susen:-) Idag blev det träning, sen hälsade jag på mitt gamla jobb, det var jättemysigt. Saknar dom så mycket inser jag nu:-) Ska blir oftare besökt, sen ska min tjompalisa komma hem till mig också:-)

Ikväll blev till en sväng förbi Danne & Rebban som är i flyttartagen ( pga vattenskada) Vi hjälpte till att packa lite grann, sen när vi kom hem satte jag igång med att baka, matbröd+ syltkakor. Fick nått il...


Mitt paket från La redoute anlände i dag, och nja sådär, det blev en kjol som jag behöll av alla plagg, H&M damp ner i dag också, och jag blev som lite förtjust i en tröja & en kjol, så klicka hem det. Får bli istället för la redoute.
Nu blir det atején en stund sen nybakt bröd & te
GOKVÄLL

Inga kommentarer: