lördag 1 mars 2008

Mysiga lördag

Godmorgon
När jobbet var över i går 21.00 så fick jag hämtning av Mike, vi åkte köpte lite godis, kom hem såg Beck filmen, lockpojken. Den var helt okej, jag var helt slut, vid 23.00 somna jag direkt... Vakna vid 08.00 pigg & utvilad. Ska tvätta håret sen åka på stan handla lite & sen på gymmet & träna.

Kvällens planer var först hockey, vilket bli av. Viktig match mot Luleå, sen skulle vi ut & äta på resturang, men det gick inte det var fullt överallt...
Så vi blir bjudna på mat i stället av Dane & Rebban:-) Sen blir det utgång hoppas jag...
Jag sa till min kära sambo i torsdags att jag vill bli bjuden på bröllop snart, det skulle vara så kul. & mycket riktigt, i fredags damp det ner ett kort.:-)
Känns skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt, & att jag kan äta sunt & hålla mig efter diestistens råd, jag mår mycket bättre.
Godmorgon

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem är det som gifter sig??

Anonym sa...

Grattis till jobbet Frida!

Inreda Mera Hemma sa...

Peter & sara gifter sig, tack tack:-)