söndag 26 oktober 2008

Trött


Gokväll


Nu är helgen och det gick snabbt, lite väl snabbt tycker jag. Jag är just nu supertrött. Och längtar i säng. I morse var vi i stan tidigt eller 10.30. Micke hade match mot Gamla stan och jag satt i sekretariatet. Det var ganska kul, Gamla stan fick stryk och förlora med 4-7, en snubbe i gamla stan fällde en kommentar til oss i sekretariatet om vi visste att dom sista 3 minuetrna var effektiva, KLART vi visste. Vi hade tydligen missat 5 sek.. trodde kanske att han skulle ha hunnit göra 3 mål på 5 sekunder ??? Nä det tror jag inte...


HAr i dag varit på kalas då Konrad fyller 5 år i dag :-) HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det bjöds på tårta kaffe och kaka bulla... mumma

Ikväll blir det en tidigt kväll jag är jättetrött och i morgon jobbar 9-22 :-( Har dock 10 + så jag hoppas jag kan ta ut nån timme ... Vi får se. Sen är jag ledig tills fredag...


Hoppas alla haft en bra helg

Inga kommentarer: