lördag 11 oktober 2008

Sovmorgon..igen:-) Julklappstips?

Godmorgon!
Tog en sovmorgon i morse igen, vaknat med snor i näsa och var i öga, förkylning på G tror jag... ska tea mig i dag så då kanske jag slipper ??Kvällen i går var mycket trevlig det blev idol och massa prat. Vi kom fram till att Anna i Idol i går sjöng RELESA MEE i stället för RELESE ME.. var det någon annan som gjorde den upptäckten???

Lite julklapp tips så här i mitten på Oktober:

299:- 60 ml du köper den här

Skynda och fynda den kommer garanterat att bli slutsåld.

I dag så är min faster i stan Anki, och vi ska ta en kaffe. Jag Ulla & Anki. Sen i dag ska jag träna & ta det lungt. Lina kommer förbi och ska andla lite smycken:-) Ikväll blir det en bra film & mys. Lina tipsade om det bästa av mödrar i går, men jag tror väl kanske inte att Micke hoppar jämnfota:-)

Inga kommentarer: