torsdag 30 oktober 2008

Mitt Älskad Kaffe ...


Vakna i morse igen trött och ont i skallen, jag tror jag vet vad det är kaffet, jag dricker 4-5 koppar på morgon sidan då jag jobbar och när jg är ledig 1-2 på e.m


Detta leder nog till att jag får huvudvärk. Nu kanske någon av er tycker jamen ciggen då, jamen ciggen då. Jag röker, i går 2 st, ca 1-2 per dag aldrig f.m ( ja ibland)
Tänk att kaffe är så gott jag njuter verkligen av kaffe. Nu när man kommit upp i ålder , haha nej bara skoja så väljer jag lite fik efter kaffe: Så här betyg sätter jag fiken i Skellefteå
WAYNES: Kaffe + + Mysighetsfaktor + +
Koffi In : Kaffe + + + Mysighetsfaktor + + +
Carl Victor: Kaffe + + + Mysighetsfaktor +
CK Fiket Kaffe : + + + Mysighetsfaktor: + +
Glädjekällan Kaffe: + + + Mysighetsfaktor : + + + +
Café Lilla Marie ( a) Kaffe: + + + + Mysighetsfaktor: + + + +
Kanel: Kaffe: + + + Mysighetsfaktor: + +
Café Victoria: Kaffe: + + + Mysighetsfaktor: +
Stigs: Kaffe: + + + + Mysighetsfaktor: + +
Ainas: Kaffe: + + Mysighetsfaktor : -
Nu har jag kommit i håg dom flesta tror jag.... Ainas får rent ett minus för där vill ma inte ens fika längre, ett tips RENOVERA
Lilla MArie vinner absolut, men sällan går man dit för att det är så mycket folk, man går dit och vänder i dörren mer. Waynes har SÄMST Ljudnivå trivsel, när det är packad så låter det i mina öron som om alla pratar med varandra... hemskt är det. Min öron är inte byggda för det.
Jo också lite om (brygg) Kaffe då...
ICAs + + + +
Gevalia + + +
Arvid Nordqvist +
Löfbergs Lila +
Coop + +
I dag så ska jag gå en prommis sen handla lite lax på ICA. Jobba i Atéljen så klart!
Godmorgon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

köp zoegas i stället vetja! =)

Anonym sa...

Zoegas mollbergs blandning. Mums!

barafinasmycken sa...

Nä det är så starkt, lite lik Arvid Nordqvist

Anonym sa...

Zoegas skånerost! godare kafe kan man nog inte köpa i vanliga matbutiker ^^