onsdag 22 oktober 2008

Dålig sömn

Gokväll
Sov dåligt i natt, vakna med årets huvudvärk, släpa mig upp vid 10, vid halv tolv cykla jag in till stan och mötte upp Emma på Waynes, där luchade vi ihop. Åt både toast, min var inge god, åt pesto & mozarella. smaka ingenting. :-( Säkert förkylningens fel. Dåliga smaklökar Kaffet var däremot en + + + + .
Sen gick vi på stan jag köpte nya jeans och ett par tights, Emma prova mest skor. Var förbi den här nya sko affären bredvid baretten mittemot Calles, Amina kanske den heter. Superfina skor. Och helt ok ej priser. Kan jag verklige rekomendera jag blev kär i 2 par skor.
Ikväll är det silversmide sen ska jag hem och se greys sen sova, jag jobbar i morgon 30 h pass så det kan verkligen behövas. Fredag åker vi till Burvik jag längtar.

1 kommentar:

marielle sa...

Hej Frida!

Jag läser att du gör smycken och säljer dem. Vad är det för typ av smycken? Jag har också precis startat firma och vill ha någon att samarbeta med som har lite egna/annorlunda smycken. Du kanske har en hemsida?

Mvh
Marielle