fredag 17 oktober 2008

Egoboost igen...Design Frida Holm goes on Radio


Godmorgon
Har just kommit hem från ett 27 h pass, och har fått mig en till egoboost. Klockan 8.20 i morse ( Hade på Rixs Morgonzoo) Så prasslar det till och Titti utbrister och så har vi fått in fina armband här av en tjej som heter frida, design frida. Fina armband, jag ska då absolut köpa ett ! Gert instämmer fast då kan jag ha det som pubisring. hahahha. Men 80:- kronor tar hon för dom , och alla ska få chansen och köpa dom. Kolla in Rosa Bandet auktionerna på Tradera så det kan finnas chans att dom läggs ut där...

Jag lyssnade på Radion & det kan ha visats på TV:n nån som såg???
Idag blir det kanse träning och min huvudvärk går över.. ska träffa tjejerna på stan blir en lugn fredag... Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör såå fina smycken Frida. Roligt att du får lite pr också =)
Hoppas allt är bra. KRAM NIna

Dessie sa...

Gud så himla kul! Men du jobbar ju för det så.. det är inte mer än rätt. Kram