måndag 20 oktober 2008

Min vanliga dag....


Gokväll


En vanlig dag har snart passerat, den gick lika fort som alla andra dagar...


Vakna 06.30, Drack te & Läste tidningen


07.15 till jobbet, släpper av Micke på Lernia


07.40 på jobbet äter frukost jobbar till 16.00


Hemma 16.15 Micke diskar lagar middag jag sätter mig vid datorn går igenom posten och packar 2 ordrar som måste postas inan 18.00. Packar och ringer 1 kund för att kolla en längd på en kedja


Middag 17.00


17.15 fortsätter knåpa. 17.40 åker mot posten. Postar paketen direkt i brevbärarens säck ( puh!!!)

17.45 Hemköp småhandlar

18.17 (nu dricker kaffe och ska strax ner och jobba i ateljén)


Jag är förövrigt förkyld och har huvudvärk, men tur alvedon finns.... Ska lägga mig i soffan vid 20 jag siktar på det:-)


Jag tror jag kommer att sova helt vansinnigt gott i natt;-) Tänker på Pappa och Ulla som är i Turkiet är vansinnigt AVIS...men glad för deras skull:-)

Inga kommentarer: