tisdag 14 oktober 2008

Shopping på stan med Emma!

Gokväll!





Blev en lite lyxdag i dag . Möte på f.m mellan 9-11 sen åkte jag och hämta upp Emma och for på stan lunch med Emma och Anna på Waynes. Åt en bakad potatis med skagenröra.Mums, det blev en trevlig lunch och vi skratta som ena tok. Anna avvek efter lunchen , jag och emma fortsatt och gick på stan. Jag hitta 3 stycken baslinnen, hör och häpna på vero moda 59,50:-.
Sen blev det kalender för 2009, finns på bokia för 159:- ( jag har dock köpt min på http://www.swedoffice.se,/ 88:-) Kanonbra kalender den har allt... En klocka från ur & Penn 150:-


Sen en röd Skinnväska för 1209:- från laredoute.se. Ja det räcker väl så kan jag tycka... jag har verkligen unnat mig nu är det färdig unnat för denna månad... Nu ska jag ner och jobba en stund sen blir det TV:n! I morgon äntligen jobb! 8-16 Tack för i dag Emma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men det är ju läraren som är sååå tråkig att höra på...

Inreda Mera Hemma sa...

Vilken då??