torsdag 2 oktober 2008

Tidig morgon...


dag 2...

06.50 släpa jag mig upp, kolla mitt blodsocker, ( order från Vårdcentralen) 4.6 hade jag. Sen åt frukost skjutsa M till skolan, sen backa jag snyggt in bilen och lasta på lite möbler & kartonger. Satte mig i lung & ro läste tidningen, sen packa lunchen, åka först förbi Vårdcentralen igen och lämna prover... + mitt resultat av fastesockret (dom misstänkte diabetes) Så på måndag tisdag kommer provsvar får vi se vad det är.. jag tror inte det är nått. Ja kanske en Uvi...

Drog vidare till soptippen, lämnade allt och sorterade fint sen till jobbet, bytte kläder luncha, sen möte i 2 h.

Efter mötet så byttes min lediga fredag ut tillen dag av möte... Men de gör inget.. Det är ju som roligt & spännande så.

Hade planen på att gå på hockey ikväll, men jag orkar inte, jag fryser & är trött... Ska bara sova... nä jag ska städa, tvätta & jobba med smyckena... men sen ska jag sova.

I morgon efter mitt möte skulle jag vilja ta en fika på stan?? Är det någon som är sugen??
Nä nu blir det te....brrrrr

Inga kommentarer: