fredag 10 oktober 2008

Fredagkväll..


Gokväll


Nu snart börjar fredagskvällen, och det blir ett glas rött kanske 2, och mys i soffan. Rebecka Lina och Sandra kommer hit.


I dag har jag haft en kanondag. Fått in en hel del ordrar & nya kunder, alltid kul. Sen tränat med Emma på friskvårds. Sen blev det waynes och en kaffe. Kollade in kjolar på Indiska och hittat en jag blev kär i... men jag ska ju inte köpa mera av det jag absolut inte behöver, utan rikta in mig på det jag behöver som ett vitt baslinne exempelvis, för det har jag inte hittat än... trodde jag fann ett men icke. Skor har jag kanske hittat har köpt dom men inte bestämt mig än.. hur jag ska göra. Tänkte låta tjejerna vara smakråd i kväll. Jag har spanat in en röd skinnväska också för 1300:-... det är väldigt lockande att köpa den, vi får se. Jag har ju gjort mig av med 10 väskor i min samling... Och då var min tanke att nu satsar jag på äkta skinn och det jag verkligen verkligen vill ha... ;-)
Just nu går alla min pengar på silvertråd och silverplåt... men det blir ju fina grejor av det:-) När jag var på stan i dag så jag en mysig kofta som jag också blev lite småkär i... kanske önska mig i julklapp????

nu ska jag sluta drömma och hälla upp ett glas vin... Visst blir ni sugna??

Inga kommentarer: