onsdag 8 oktober 2008

En rolig lista

Använd din telefonbok för att besvara frågorna.

1. Har du kysst nummer sju?
Barnmoskemottagningen nej det har jag inte, tack och lov

2. Har du träffat nummer nio i veckan?
Cissi Trepcabloc nej tyvärr, det var längesen:-(

3.Älskar du nummer tio?
CSN nä det kan jag inte påstå, vi har aldrig varit tajta.

4.Är nummer elva en sötnos?
Dan Burlin, jo han är som söt;-)

5.Är nummer femton en bästis?
Dessie, Ja det kan man säga att hon är, vi ska ses på fredag och dricka ett glas. Hon är go:-)

6.Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej Din Sko vi är inte född samma år

7.Brukar du hänga med nummer nitton?
Emma Furberg Ja, det brukar vi :-)

8.Är nummer tjugo bra?
Emma Lundström, hon är Superbra, En go tjej & en supervän.

9.Gillar du nummer tjugosex?
Folkparken Loppis nä vi har sedan sista loppisen inte kommit överens.

10.Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Ja Ghazal hon har en kille, en brandman tror jag?? Om jag inte är feluppdaterad

11.Hur känner du nummer trettioåtta?
Jan Andersson, det är min Svärfar. En väldigt trevlig svärfar & lättsam. Sånt gillar jag!

12.Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
David min arbetskollega. Det beror väl på, jag gillar ju David som arbetskollega men Kärlek nä jag har ju redan

13.Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Johan Ögren känt och känt vi är väl mera bekant med varandra, vi har vara bekanta sedan 2003 tror jag...

14.Tycker du att femtiofyra är söt?
Min Faster Karin Sundin, ja hon är söt & go, saknar hon lite...

15.Är femtiosex en gottegris?
Min kusin Adam ja, han fick 1,2 kg godis nyss när han fyllde år så ja han är en riktig gottegris.

16.Vad tycker du om personen som är längst ner på din lista?
Ulla Edler det är min bonumamma, Min familj hon tycker jag väldig väldigt mycket om:-)

Det får avslutat testet, nu ska jag iväg och träna men först ska jag svänga förbi Ulla :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

bra start