lördag 11 oktober 2008

En lista denna tråkiga lördagskväll

Bästa maten: Lax
Favvo stad: Oslo... sen Skell
Fikar gärna på: Espresso House
Bästa lunchställe: Kitchen deras Focacca
Läser just nu: Senaste ELLE
Läser helst: tidningar
Favoritmärke: H&M
Motionerar: försöker träna 2 dagar i veckan ibland 3, annars några promenader i veckan
En bra gå bort-present: Vinväska från Hemtrevnad med en vinare i!
Favoritprodukt på Systemet: Vin, Rött
Lyssnar på: Rixs morgonzoo
Det dyraste jag har köpt: Jacka från MQ för 5000:-
Mitt sämsta köp någonsin: En jacka från MQ för 5000:-
Bästa secondhandfyndet: En väska
Senaste impulsköp: En jacka
Senaste fyndet: En jacka
Har för mycket av i garderoben: Tröjor
Behöver: Nytt vitt baslinne med knappar
Favoritfärg: Röd...
Användbar pryl: Min väska
Transportmedel: Bilen
Önskar nu: Att jag vann en utlandsresa
Äter ofta: Äpplen
Äter sällan: Godis
Dålig samvete över: Min träning
Dålig vana: Rökning
Godvana: Äter bra
Dålig egenskap: Lätt irriterad
Bra egenskap: Givmild
Har ofta: Ont i magen
För att: jag har i dag druckit för mycket kaffe

Inga kommentarer: