onsdag 29 oktober 2008

Konkurs


Godmorgon


Idag gick flygbolaget Sterling i konkurs pga finanskrisen. Inga biljetter återbetalas & massa människor är drabbade Tänk om man i dag skulle utomlands, och har sett fram emot detta i i månader & när du kommer till flygplatsen så har flygbolaget drabbats av konkurs, så hemskt...

Finanskrisen är fortfarande inte över och detta är väl en baksmälla. SAS Swedbank går det också dåligt för och hur orolig man ska vara vet jag inte. Jag har ju SWEDBANK som bank men är ju ingen miljonär så jag kanske inte ska oroa mig då? Man vet inte hur illa det är & jag tror att finanskrisen är långt från över. Denna "baksmälla" håller nog i sig ett tag.


Idag är det onsdag och jag är trött & har ont i huvudet, jag har varit trött ganska länge nu i ca 2 veckor, och jag vet att det är min rygg det beror på bland annat jag sover dåligt för att ryggen gör ont.& jag ligger konstigt därför gör den ont.

Ja inget att göra utan att ta det lungt. Jag sa jobba på som vanligt i dag och ikväll ska jag till Smedjan och göra silver.

Jag drömmer om värme och sol... Godmorgon

Inga kommentarer: