tisdag 21 oktober 2008

Ingen sömn


Goddag!


Jag fick nästan ingen sömn i natt, det blåste så mycket, tror jag slockna vid 03 tiden och vakna 06.20 DÖ trött. Gäspa mycket på mötet i dag :-( Vi hade ett kul möte i dag, prata om värdegrund och andra viktiga saker... Åkte förbi ICA MAxi och handla lite kom hem vid 12. åt lite lunch och nu fastna jag här vid datorn, har läst mailen och gått igenom dagens ordrar. Känner hur tunga mina ögonlock är. Vädret är kanon ute och jag funderar på att gå ut eller lägga mig och sova en stund... I kväll kommer damerna på besök och ska baka 2 pajer också...kvällen till ära:-) I morrn är jag ledig från mitt jobb, men har silversmide + annat kul i morgon. Jag MÅSTE sätta mig med momsen och gå igenom kvitton... ska ju deklarera snart...

Nä det här duger inte... sova /gå ut ? sova / gå ut????

2 kommentarer:

Dessie sa...

Hej gumman, nä jag kan inte komma i kväll för Jonas jobbar natt, så jag är hemma med lillen! Nja.. nog är jag till stan och tjoar, jag till och med slår på stort och umgås med folk. Men det böjar vara ett bra tag sedan jag träffade "gänget". Men jag har lovat att komma till emma den 1:a. Ska du dit?

Anonym sa...

Hej Frida!

Jag läser att du gör smycken och säljer dem. Vad är det för typ av smycken? Jag har också precis startat firma och vill ha någon att samarbeta med som har lite egna/annorlunda smycken. Du kanske har en hemsida?

Mvh
Marielle