söndag 17 februari 2008

Sne Kota


Godmorgon 08.00!


Blev en rätt tidig kväll i går, & jag fick uppleva en kväll utan magont så jag drack 3 glas vin & blev lite fnittrig. Jag lyckats också tappa bort mobilen, jag hade den på ljudlös så den ligger någon stans i lägenheten, och jag vet att anna & kanske dessie har ringt.


Vi var i lund i går & åt en god middag & drack vin. Vi kom hem vi 23, då leta jag mobilen , gav upp och somna, vakna helt utvilade kl 08.00 med en sne kota i ryggen, jag ska försöka be min sambo massera ut den, & till veckan gå och knaka ut ryggen det var ju några år sedan nu. Jag får ju 800:- varje år av facket till just ryggen, massage mm... borde börja använda det.
I dag ska jag tilbringa tid nere i ateljén. I morgon sa mina smycken visas upp igen:-) Får se hur det går.

Godmorgon

Inga kommentarer: