torsdag 14 februari 2008

En liten lista

Nu kommer en lista stulen av Sofie, men jag korta ner den lite:
1. Hur gammal är du om fem år?
31 år ( oj !)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ?
Med gurkan, vi kramades ganska mycket, när han inte tjurade i soffan

3. Vilken är den senaste filmen du sett?
Grabben i graven bredvid den gick nyss på TV

4. Vem ringde du senast?
Till Anna

5. Vem ringde dig senast?
Micke

6. Hur löd det senaste sms:et du fick?
2-2 kovacik


7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms. Jag är så lat.


8.Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

9. När såg du senast din mamma?
När hon & mormor var här & hälsa på i slutet på Januari

10. Vilken ögonfärg har du?
Gröna

11. När vaknade du i dag?
08.00.

12. Något positivt med att vara arbetslös!
Nja inte mkt alls, man har mer tid att pyssla hemma, men jag gillar att jobba

13. Vilken är din favoritsång/sånger?
Allt med socker tjejerna, sockertjejerna

14. Vilken är din favoritplats?
Min ateje som jag så fint kallar den & gymmet.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Bakom en gubbe som fiser eller luktar svett på en AIK match. ( vilket självfallet har hänt, det roliga är om jag är med sandra då hon högt nästan spyr, då är det bara :-) ...eller nästan)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas jag har 2 barn, bor i litet hus, har stuga, gift med Micke, jobbar med min dröm ( inom psykiatrin) & att jag har samma energi som jag har i dag

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar ..ibland annars inget

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Imorse när jag lyssna på rixs morgonzoo

19. Hur stor är din säng?
180x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både och, fast Min är den bärbara & mickes är den stationär, jag har en egentligen 2 bärbara , en ligger dock i förrådet & fungerar nästan inte alls.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med panties

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4, 2 har jag 2 har Micke, fast då har vi 4 prydnadskuddar också så 8 då

23. Hur många landskap har du bott i?

1, Västerbotten

24. Vilka städer har du bott i?
Städer och städer??. Skellefteå och Gardermoen ( OSLO) & Lövånger men det är ju en BY.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor plus tofflor.

26. Är du social?
Ja ibland.

27. Vilken är din favoritglass?
Hmm... Nogger
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Bär bara Bär i massor & äppelpaj, det ska va mammas

29. Tycker du om kinamat?
Ja! Love IT!

30. Tycker du om kaffe?
Jo dricker 4 koppar per dag ibland borde minska till 2

31. Vad dricker du till frukost?
Te, just nu äppel/kanel te som Rebban lärde mig tycka om, mumma

Inga kommentarer: