måndag 18 februari 2008

Nervös

Om 27 minuter så ska jag åka i väg på en anställninsgintervju, jag är lite nervös, för det är ett jobb jag verkligen vill ha & jag har ej så mycket erfaranhet av anställningsintervjuer...
Ja vi får se hur det går, jag kan ju inte få mera än ett NEJ. Men gud i himmel om man skulle få jobbet.. nä det tror jag inte men kanske... ( just nu pågår denna kamp i min skalle)
Jag åker direkt till jobbet sen.. så ni får veta ikväll hur det gick...
Jag hoppas att det går bra , man ska se det positiva att jag fått komma på intervju.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, lycka till idag! Vad är det för jobb? Nä, jag har inte sökt nåt jobb än... Jag väntar på att nåt jättebra ställe ska söka folk..! Men vad spännande för dig! Det är ju svårt att bli intervjuad tycker jag! Break a leg, eller vad man nu säger!

/Frida W

Anonym sa...

Syrrans ex hälsar att du är välkommen att höra av dig ang. en ev webb. Lycka till på intervjun! :)