torsdag 21 februari 2008

Gick snabbt

Gomorgon
Jag tog en liten sovmorgon i morse till 08.00, sen var jag snabb i ateljén & klar vid 10.00. Så nu vid 12 ska jag leverera:-)

Ska lyxa på stan med en lunch också, fick förövrigt en mycket bra lön, som åker direkt in på sparkontot..nästan.

Jag ska unna mig en ny väska + svart byxor av något slag. Wedins byter namn till Accent & har mellan 22-24 feb 25% på allt i butik, jag har spanat in följande väska. Tycker den var som tjusig. Ett par svart kostymbyxor måste också inhandlas... tror på MQ eller H&M...
Nästa vecka är jag ledig väldigt mycket så jag passar på då:-) Tror jag. Jag sa till mig själv för ca 6 månaders sen att jag måste skärpa mig på shopping planet, inte handla så förbannat mycket kläder. Dessutom hr jag en syster som handlar lika mycket & vi bytlånar kläder jämt då vi har samma storlek. Så ibland känns det som jag har 2 garderober. Men skärpning har det blivit & inget onödigt har inhandlats, utan bara nödvändiga saker. Så lite stolt är jag över mig själv, jag kanske rent ut av har mig ett stort sparkonto i slutet av 2008 & kan genomföra en resa till Asien... ja kanske? Vem vet...

1 kommentar:

Johanna sa...

hej! nu är ja ju lite efter men stort grattis till nya företaget! va roligt för dig! kom på att ja aldrig sett dina smycken irl, bara på din blogg och dom är mycket fina! va duktig du är som lyckats dra in på shoppandet, finns de fler som skulle behöva men konstigt nog så har ja aldrig kläder när lönen kommer så de måste in nya!! ha en trevlig helg! kram!