torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag




Godmorgon




Jag gjorde en tidig kväll i går, 22.30 somna jag. Steg upp vid 08.00. Mycket behövlig sovmorgon. Jobb i dag , börjar 13, slutar 21.00. Jag hade gärna firat alla hjärtans dag på ladan och sett AIK, men det går ju inte. Gårkvällen tillbringades i medle & Dessie bjöd på chips paj, ostbågar läsk & kakor. Det blev en del i magen. En trevlig kväll med surr & Skratt.

Jag undrar om jag är inbillningsjuk, när det gäller min förkylning, i morse när jag vakna så var jag tät & ont i skallen. Nu har jag snart varit småförkyld i 3 veckor. Och det känns som jag bara inbillar mig ... eller så är det så?

Känns skönt att det inte stormar ute i dag , höll bokstavligt på att blåsa bort i går...
Nu vill jag önska alla en bra alla alla hjärtans dag kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej snygging!
Puss o kram på alla hjärtans dag!!