tisdag 19 februari 2008

Godmorgon 07.12

Gomorrn




Sitter här & lyssnar på Riks morgonzoo, som vanliga kan man säga. Också som en vanlig procedur äter jag frukost & den består av :


* en tallrik med verum hälsofil med sylt, Husk & musli


*2 WASA


*1 kopp te
Verum hälsofil har jag nyss börjat äta på morgonen, men det rekommenderade min diestist. Magen vänjer sig vid bakterierna i filet & mår bättre & det stämmer faktiskt. Jag häller i HUSK också, det är något som också ska vara bra för magen. men det smakar inget vidare.:-(

Med kosten hon rekommenderar + medicin så mår min mage nu mycket bättre, den är inte 100% bra ( som jag anser vara 100%) men på god väg.
I dag börjar jag 14.00, jag ska ner & jobba med smyckena i dag så därför tidig morgon.

Denna månad har gått jättesnabbt om mindre än en 1 vecka är det löning upptäckte jag i går, jag har inte reflekterat över detta, vilket är vanligt då min plånbok ofta är tom i slutet. Kanske har vänt min trend?

Annars längtar jag till sommar & värme...
Godmorgon

Inga kommentarer: