måndag 4 februari 2008

jobb i dag

Godmorgon!


Jag har nog sovit gapandes i natt, jag vakna så, & min hals & mun var krut torr. Jag var helt tät i näsan. Såg inte riktigt klok ut. Som tur är det lätt fixat med nässprayen, jag har 2 dgr till jag får använda...


Annars jobb i dag, ska ner i ateljén & jobba lite grann ska i väg med massa smycken snart. Sen på mitt riktigt jobb kl 14.00 till 22.00.


Var förbi Sandra en sväng i går & låna då filmen Chuck & Larry och surra lite grann,åkte sen & köpte godis, hem sen till soffan & intog soffa positionen. Filmen var bra, jag skratta så jag satte i halsen , & även Micke. Så den kan jag varmt rekommendera.


Godmorgon

1 kommentar:

Johanna sa...

hej! har oxå sett filmen, hur kul som helst! tänkte bara säga attdu är välkommen till mig på lördag, de är singstar/melodifestival fest! ha de bra! kram!