fredag 29 februari 2008

Nu är det nog...


Godmorgon


Efter otaliga artiklar på aftonbladet om Facebook, så nu har jag fått nog, jag raderar alla mina foton där. Har aldrig haft viktig info där, har ni det ? Ta bort omg. Här är artiklarnas rubriker som nylig publicerats om Facebook.



Inte så mycket positiva rubriker & bakom alla rubriker så ligger det en artikel. Jag tycker man kan ha facebook, men INTE lägga upp sina bilder.


Jobb i går & även i dag, jag börjar min jobb kväll på stanmed lite inköp & socialt umgänge:-)

Ikväll blir det nog lugn kväll i morgon blir det hockey & ut & äta för att fira våra jobb ( Jag & Rebban) Sen blir det kanske station8:-) Vi får se. Ja ska då lyxa:-)


Ja har hört av Karlstad också hon som säljer smyckena, & det går bara fint. Kändes kul att höra, nu får vi se med dom andra två butikerna...


Godmorgon på er

1 kommentar:

Sofia sa...

Tack för att någon är klok! =) Själv har jag av ren princip vägrat att skaffa Facebok... Orkar inte med att vara tillgänglig överallt, dygnet runt. Farligt med integriteten även när folk lägger upp bilder hur som helst. En gång utlagd på internet, för alltid utlagd på internet... =)
Puss och kram