fredag 22 februari 2008

Inte äntligen fredag, JÄVLA MALIN

Go eftermiddag!

En trött Frida kom just hem från jobbet, jobbar hela helgen + måndag, sen ledig ett tag, just nu känns det skit tungt, men jag har som sagt valt det själv. När ja kommer har jag också fått ett brev från fujidirekt med mina kort som jag reklamerat.

Historien- Jag har framkallat kort från deras hemsida & får hem bilderna, vissa bilder är inte full storlek, utan själva kortet är i ett hörn på pappret. Jag reagerar & tycker inte att jag ska måsta betala för en bild som är beställd storlek 20X30 men i själva verket är 10X10. Så jag skickar tillbaka korten & kräver pengarna tillbaka, 1 vecka senare dyker dom upp i brevlådan igen, samma kort som jag reklamerat + mitt meddelande, ingen lapp om varför, ingen ting. Jag ringer upp Fujidirekt kundservice. En tjej vid namn Malin svararJag förklarar vad jag tyckte var fel & undrar varför dom skickat tillbaka korten? Hon säger att eftersom bilderna var inscannade så blev dom inte full storlek, Jag svara då att jag inte vill betala för kort som inte är rätta storlek, Jo men det måste du göra det ligger i ditt ansvar att scanna in rätt. Läs bruksanvisingen. Jag säger ( fortfarande trevlig) Mitt ansvar, men om jag beställer ett kort på er hemsida, med den storleken & beställningen går igenom? Hur ska jag då veta att det blir fel?? Hon svarar jag du måste scanna in rätt. Jag svarar men scanna in rätt, det har jag gjort. Hon säger nej det har du inte. Jag svara men jag har inte tänkt betala för dessa kort. Jag kopplar dig till Mike han kan svara på dina frågor. Denna Malin kopplade inte mig ,hon la på luren.

Jag ringer upp igen...väntar 10 min i kö, blir sen bortkopplad igen. Ringer upp igen denna gång från 2 telefoner.... har snart köat i 20 minuter... inget svar jag skulle tro att fujidirekts kundservice har tagit rast & slutat lite tidigare denna fredag.
Kanske var lika bra att dom inte svara för jag kan bli riktigt otrevlig. Men denna Malin om du läser detta hoppas jag du får sparken & uppläxad! För du har tagit 30 min av min lediga fredag-IDIOT

Inga kommentarer: