lördag 16 februari 2008

Min hemlis...


Jo min hemlis, jag har startat företag. Enskild firma. Varför då? Ja efterfrågan på mina smycken har ökat och dom ska säljas i butik, först ut blir en salong i Karlstad. Har lite mera på G men vi får se. Har haft möten i veckan & nu är jag i gång. Så det var min hemlis... det känns jättespännande & roligt. Jag kommer att fortsätta på mitt vanliga jobb & ha detta på sidan av, med hjälp av min far som ska sköta pappren. Utan kära far skulle det nog inte gå:-) Vad har jag för förväntningar & tro/hopp??. Jag trodde aldrig att jag skulle komma hit där jag är i dag & att folk gillar dom så skarp. Men jag gillar läget:-) Mitt företag heter Design Frida Holm, efter många om och men med att välja företagsnamn, min kära vän Sandra hjälpte mig med det:-) Så nu hoppas jag & tror allt kommer att gå bra. & dom säger väl att första miljonen är alltid svårast;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fan så kul! Det är ju helt sjukt! Kan höra mig för om min salong är sugen på lite smycken också! Grattis! Jag är så glad för din skull!


Angående min röntgen, så vet jag inte vad som är fel på mig. Det var därför jag var där. Hoppas inte att det är nåt. Det är tusen varv av urinvägsinfektioner som fått mig dit jag är idag. Kram Elisabeth

Anonym sa...

Gratulerar! Nu kanske du kan få mig att bli en smyckesmänniska :) Kram Linkan

Emma sa...

Fan vad roligt gumman!! Hoppas detta går bra och att du blir skit stor!! Ha en trevlig helg! KRAM!

Anonym sa...

Vad skoj gumman! Grattis =) Du gör så fina grejer!!
Kram

Anonym sa...

Dina smycken är såå fina! Det gäller bara att få ut dem på marknaden så att folk har möjlighet att köpa dem!! Lycka till! Massor med kramar från sandra

Anonym sa...

Å va kul! Hade ingen aning idag när ni var förbi, kul att ses förresten! Hoppas det går bra och att du får sälja massor! Kram