måndag 25 februari 2008

Nyvaknad

Gokväll
Jag är alldeles nyvaken, imorse var det godmorgon 05.30 & det gick bra, allt gick bra fram till kl 12.30 då slog tröttheten till i form av huvudvärk. Men den är nu puts väck. Efter en middags lur på 2 timmar. Annars är det som att jag är inne i en lyckorus period. Jag ler & flinar mestadels jämt:-)

Nu har jag bara 2 dgr kvar att jobba denna vecka, torsdag & fredag. Så ledig nu tisdag & onsdag. Det ser jag verkligen fram emot. I morgon ska jag bara vara ledig & stöka undan, träna & sova ut.

Onsdag blir det en liten pyssla om mig själv dag. Jag ska på stan shoppa lite, pyssla i ateljen & träna.

I helgen när jag jobbat så har jag gått & blivit en liten tuggummi missbrukare. Märket heter Coop & tuggummit heter POCO, helt besatt & vräkte i min en påse på fredag kväll nästan .... på lördag kvällköpte jag en ny & fortsatt min konsumtion. Dom smakar precis som wrigleys juicy fruits:-) Men man kanske ska tänka efter lite innan man tok tuggar.;-)
För mycket tuggummi kan ha en laxerande effekt*

Ikväll blir det inte så mycket mest sängen... Jag har fått ett paket från laredoute hem, så ska prova lite kläder. Gratis är dom också, hade 1200:- tillgodo att handla för:-)
Gokväll

Inga kommentarer: