måndag 11 februari 2008

Godmorgon 08.10


Godmorgon


Lite segt att komma upp i morse, jag vakna 06.45 först men var jättetrött så somna snabbt om. Jag ska nu snart till Vårdcentalen Heimdall till en dietist för att prata om min sjukdom, oc hur jag ska äta & sådär... I natt drömde jag att jag for dit och så sa kvinnan i luckan ja då bli det 1700:- tack, kontant eller faktura, Va??? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ skrek jag & flippade i väntrummet.... jag vägrar gå då, men hon förklara att det var försent redan. Jag rev pappret & gick rasande ut.
Hemskt dröm, 100:- kostar det. Så det är ju lungt. Annars är jag ledig i dag & jobbar 3 dgr vecka i veckan, ons,tors & fre...
Igår så var vi hos Mickes föräldrar & åt middag & roade oss med att scanna in gamla kort på datorn, jätteroligt. Så nu är en leverans på väg till fujidirekt.se med fina kort... Så nu står en nu skrivare / scanner på min önskelista...

jag är fortfarande hemlig så ni får nog hålla er några dagar till..


Godmorgon...

Inga kommentarer: