fredag 8 februari 2008

Godmorgon 08.15 & hemlig Frida


Hej...


En utvilad Frida ska strax äta sig en frukost. På menyn står gröt, te & 1 macka. Vädret ser ut att bli kanon i dag så det blir nog prommenad i dag. Så säger jag i o för sig ofta och kollar aldrig tempen, då kan de lätt visa -17...


Var förbi min far & Ulla i går och surra & hämta en badrumshylla... så nu börjar badrummet bli helt perfekt. Numera jobar min pappa på en möbelaffär vilket är väldigt bra då man ska handla möbler, har vårens kataloger hemma & trädgårdsmöbler ska inhandlas, ev rumsbordet också... vi får se.
Andra saker är också på G, vissa av er vet andra inte... till veckan får ni veta mera:-) Tills dess är jag hemlig. Ha en trevlig helg alla

3 kommentarer:

Johanna sa...

nu blir ja nyfiken!!=) jobbar inget i reception, är egentligen inte i städet heller men ja är ju ansvarig för städ och frukost bla och har vi mycket gäster, som typ jämt, så måste ja städa så då blir det städ varje dag...inget toppen jobb om ja säger så!men ja ska inte klaga, ibland är dagarna väldigt sköna å ja har ett väldigt fritt jobb så! ses imorrn! kram!

Sofia sa...

Jag vill ju veta! Är det månne en liten ring som ska fram...? =)

Fick oxå brev! Tänkte att jag skulle försöka ta mig hem så man kan träffa alla igen, man vet ju inte direkt vad de från nian sysslar med längre.... =)

Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Många tror på ringen... ja ni får veta till veckan... Vad kul att du ska komma hem:-) Kram