onsdag 20 februari 2008

Snart...Godnatt

Gokväll

Ännu en jobbar dag lider mot sitt slut, veckan har gått fort men den har varit tuff & kommer att fortsätta vara tuff.

Mina dagar ser ungefär ut så:

06.30 Väckaren ringer ,, jag snozzzar till 07.00

Stiger upp äter frukost duschar sitter vid datorn ( bloggar, kollar leverantörer)

09.00 Går ner till Ateljén, packar smycken, jobbar på

12.00 Lunch

12.15 Telefon eller datorn, kollar smycken.

13.30 Går iväg till jobbet

14.00 Jobbar

22.00 Slutar, går hem tar en kopp sätter mig vid datorn, kollar posten & fikar ( oftast vid datorn)

23.00 Ner till ateljen & skapar

00.30 funderar på sängen

01.00 Somnar
(Jag har en sambo också som jag hinner pussa på;-)

Hmm detta är min vecka... På fredag jobbar jag 8-15.30 & på kvällen hade jag tänkt att vara ledig helt. Jag drömmer om att köpa en fotölj , jag sitter just nu på en trästol i ateljén & min rygg mår dåligt:-( Ingen som har en till salu??

I morrn ska jag ut med en till leverans:-) Allt är ändå jättekul trots att jag är jättetrött

Godnatt snart om 2 timmar

Inga kommentarer: