tisdag 3 november 2009

Tisdag

Gokväll
Rabarberpaj doften sprider sig i hela huset & snart börjar desperate housewives, pajen ska inte ätas nu utan sparas tills i morgon kväll, till smedjan ska den tas och ätas:-D

dag så var vår brevlåda fylld med post & paket, paket innehållande alla julpärlor, det var en hel del, mycket rött, och nyheter. I dag sätter jag igång med jul smyckena som ska vara klara innan flytten. & ut till olika företag, en del på hemsidan, sen kan jag i lugn & ro flytta.


Inget har börjats packa än utan jag väntar tills nästa vecka. På fredag kommer mamma & vi ska ta alla fönster, guld värt att mamma kommer annars hade jag nog fått underkänt på fönster putsningen.

Om 20 dagar får vi huset... Känns overkligt & kul...

I dag fick jag premiär träffa Charlie som var hur söt som helst. Världens mys kille, ser framemot fikat nästa vecka då det blir statspremiär för Charlie

Nu blir det TV & en kopp te & massa pyssel, Gokväll!

1 kommentar:

Dessie sa...

Vi längtar vi också! =D Kram kram