lördag 14 november 2009

Lördag

Har hunnit med en hel del i dag, åkte mot stan vid 12 för en lunch på waynes, sen direkt till svärfars för en kaffe, sen vidare till huset för en titt, det är spännande då man har sett det 2 ggr och minns nada känns det som. Jag blev positivt överraskad, toan i mina ögon var beige, den var grå, grått klinkers mkt bättre.
Har har en vind som är jättestor, det var 4 till garderober. Däremot föll planen på vårt sovrrum det får bli ett annat rum. Sen var det massa andra +++ Så nästa helg börjar vi tapetsera, och måla, jag jobbar så jag kommer inte att gör så mycket. Åhh vad jag längtar:-D


Snart börjar AIK spela & sambo befinner sig där, jag är hemma och tar det chill, har startat ett bullbak, så min plan är att krypa ner i soffan & göra armband se Grey´s , ikväll blir det middag hos grannen sen film:-D

Inga kommentarer: