söndag 8 november 2009

Gokväll!
Längesen jag hade sådan jobb ångest, känner inte alls för att gå till jobbet i morgon, eller alls denna vecka. Känns givetivs bättre i morgon då jag väl går dit. Jag vet nämligen att jag saknar matrial för projektet jag håller på med, vilket gör att jag inte kan göra det jag ska i morgon, och jag har tappat min gnista.

Den försvann helt som bortblåst. Ser inte framemot denna vecka, jag & sambo jobbar om varandra hela veckan sen jobbar han helgen inte jag... jobbar ALDRIG helg tillsammans... ofta om varandra, jag är negativ så det bara sjunger om det & flytten känns enbart jobbig inte rolig, ALLT blev jobbig INGET roligt.

Men livet är ju så ibland upp & ner ner & upp... Livets hårda skola...

En natts sömn på det här och nya tag i morrn.

Inga kommentarer: