onsdag 25 november 2009

Ser ljust ut




Min energi är på topp & massor har jag fått gjort i dag, har fyllt 4 påsar ( typ ica size snäppet mindre) med smycken & dom ska ut på företag, sen har jag packat i hop ateljén, sen har jag varit till huset & svärmor & jag har packat upp hela köket & massa lådor, Lisa & jan har målat & spacklat. I morgon går flyttlass+ att det ska målas. Jag har också sålt mitt presentkort på Blocket till en stockholmare för 2000 kr, det känns helt okej (värt 2500:-) dom pengarna ska läggas på huset.
Det känns bra & jag hoppas hoppas vi hinner måla klart vardagsrum i morgon + börja tapetsera.

Nu ska jag ta en macka & en kopp te sen sova

Bilder från vardagsrum

1 kommentar:

Carina sa...

Va roligt att få följa med i renoveringen och att du känner dej pigg!!Hoppas ni nu har flytet i flyttningen så ni kan börja "boa" in er i huset på allvar :)
Hittills ser det ut att bli kanonfint!!