tisdag 10 november 2009

Myser





Nu har jag just kommit hem tänt ljus och gjort kaffe, myser vid Tv:n och ser Dagmars nya kollektion, den är som vanligt underbar, det som är mest synd är att Dagmars kollektions görs inte efter min plånbok, jag hitta en tröja jag ville ha 1800:-, nej det gick inte. Man får spara.

Bilen är tvättad & städad, den blev fin.
Jag sitter & ser efter 10 med Malou och nu pratar dom om vaccinet & hur man ska göra och råd, dom ger råd att vaccinera sig, Media har verkligen förstört bilden av vaccinet, och förvrängt bilden om att det är dåligt. Jag tycker alla ska vaccinera sig. Man ska inte läsa Aftonbladet & följa deras råd. Min åsikt.
Nu ska jag jag strax göra ig lite lunch och sen göra lite armband. Jo jag var förbi Rondellen & kollade in möbler, hittat en garderob som jag tror vi ska köpa. Jag har en idé om att köpa massa garderober och ha i garaget efter väggen där man kan ha vinter kläder och annat, men vi får se vad sambo säger & tycker. Ska kolla tapeter i dag också:-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tog sprutan men ångrar mig idag när jag fick reda på att läkemedelsföretaget avsagt sig ALLT ansvar för kommande biverkningar.(Vilket är väldigt märkligt) Min arbetskamrats väninnans 4-åriga son hamnade i koma efter sprutan så man ska nog tänka efter NOGA innan man beslutar sig. /Linkan

Inreda Mera Hemma sa...

JA det va ju hemskt, nej jag ångrar mig inte, jag tror att om det blir stora biverkningar måste ju någon ta ansvar. Jag antar då det efetersom det är Sverige!?!? Sen tror jag inte barn ska vaccineras... eller jag vet inte. Önskar att någon kunde säga sanningen om detta vaccin 1 gång för alla hur svårt kan det va? Det är verkligen konstigt.