onsdag 11 november 2009

Kunde inte låta bli...

Dom flesta av er vet ju nu att jag har en liten bebis i min mage... Så nu berättar jag det här också det är lite enklare och roligare att blogga då. Så den 22 maj så kommer det en liten om allt går som det ska....:-D


Har mått bra hittentills, jag har haft lite illamående när det gäller lukter & ichias i ryggen & extrem trötthet. Annars är det toppen:-D Syns inte så mycket än är i v.13 jag har passerat månad 3.
känns lite jobbigt att flytta för jag får inte lyfta och inte måla så mkt, men det ska gå det också:-D

9 kommentarer:

Carina sa...

Men va kul Frida (och Micke) då har ni mycke`spännande att se fram emot...hoppas du får må bra på din resa fram till Maj!! Lycka till med huset oxå kommer att bli superfint att döma av bilderna :-)

Dessie sa...

Ja och vi längtar såååå efter att få välkomna ännu en medlem i gänget! =) Stora kramar

Inreda Mera Hemma sa...

tack så mycket för dom fina orden:-D

Anna sa...

Grattis Frida! Va roligt! Försök hålla ut till den 24 maj, det kan jag lova är en mycket bra dag att vara född på! ;) Lycka till med flytten ändå, trots magen, du måste ju vara rädd om dig också. :) kram

Inreda Mera Hemma sa...

haha jag ska försöka det:-D Ja flytten kan ju inte bära eller lyfta så jag kommer att ta det ganska chill, jag måste ju. Får mest peka och beordra folk att bära måla tapetsera. Vad rädd om dig med kram kram

Rebban sa...

Hej hej
Tapetsera kan du nog göra :) Elin tapetserade hela deras hus när hon var gravid med Bosse, det är målafärgen du ska hålla dig ifrån... hehe så du slipper inte undan fröken Holm ;) Om det inte har med din Ichias och göra iofs? Puss och Kram

Anonym sa...

Nej någon tapetsering blir det inte, det är 1 rum saom ska tapetseras och det ska jag inte göra, för då blir det garanterat fult, jag kan helt enkelt inte. Jag kan nog måla någon vägg kanske?! Med bra måla, det tror jag. Kommer nog att hålla mig sysselsatt... hehe /Frida

rebban sa...

Ja, om man köper hus kan man inte ligga på latsidan direkt! Krya på dig nu så vi kan ses i helgen.. Krams

Inreda Mera Hemma sa...

Jo om man är gravid kan man ;-D Men lat i min värld gör mig bara mänsklig