torsdag 12 november 2009

Ingen tidig kväll...

Nej det blev ingen tidig kväll, jag sitter här vid datorn redo för att sova, men ändå pigg. Jag blir ändå förundrad över hur mkt energi jag har, jag jobbar heltid, + övertid med ett boendeprojekt+ att jag har mina smycken. Men jag har ändå massa energi över, jag tror det är för att jag har det jobb jag har, jag jobbar väldigt lite fast ändå mycket & jag har inget tungt jobb fysiskt, mest psykiskt. Jag har bra arbetskamrater, bra chef & jobbar i fantastiskt fina lokaler = Jag Älskar mitt jobb:-D Jag tror att det har lite med saken att göra. Sen spelar ju allt det andra in vänner, sambo Maud ... Ja det var bara en tanke jag fick...


Nu ska jag hoppa i säng med nya Elle och drömma lite om huset, som vi ska till på lördag, kanske kanske att det börjas lite nästa vecka i huset...

Så i morgon kanke jag måste börja packa en låda? Eller två.. Nä jag ska nog baka bullar & ta en prommis med Sandra

Inga kommentarer: