måndag 23 november 2009

Tar en paus


Gokväll!

Nu ta jag en paus, har fejjat HELA dagen från 08,banken, byggmax,huset,CK,huset,möte campus,huset , hem... Nu håller jag på att tvätta & ska dammsuga stället här på Ballerinagatan sen ska jag börja med middag.

Frysen erbjuder inte så mkt för den är typ tom.. det finns hamburgare & kycklingfile sen soppa i skafferi. Jag har ingen matlust så sambo får välja.

Banken ja, har nu gjort mig skuldsatt jepp, känns overkligt. Det bästa av allt är att vi får en lägre månadskostnad än vad vi har ni så känns som vi ändå har gjort en bra deal!:-D

Sambo är och fejjar ihuset, jag är lite stressad över hur vi ska hinna det här, svärfar sa i dag att han föstår inte hur vi ska hinna, vi ska vara ut till på söndag. Sambo jobbar i princip hela dygn mån tis & f.m torsdag. Puuh! Får lite panik...

På byggmax köpte vi gips för att täcka igen hålet i väggen i vardagsrummet, ett 80 tals inspirerat fönster satt där. Inte fint. Så nu ska det bara var en vägg, som ska målas vit.
Sen har vi köpa tapeter 1800:- kosta dom DYRT men fina var dom... Åhh det blir så fint, kaminen blev helt underbar, jag har inte ännu fotat ska fota ikväll lovar...

Nu ska jag dammsuga! Jejj!

Inga kommentarer: